Vooral ziek - Reisverslag uit Cuzco, Peru van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu Vooral ziek - Reisverslag uit Cuzco, Peru van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu

Vooral ziek

Door: José

Blijf op de hoogte en volg

13 Oktober 2016 | Peru, Cuzco

Zorg dat je niet aan de maaltijd zit als je dit leest. Om half drie 's nachts begin ik mijn darmen te ledigen, al snel gevolgd door de maag. Daarna gelijkertijd en dat geeft een enorme bende. Was dan ook niet in staat om te ontbijten. Uiteindelijk heb ik de hele dag niets gegeten. Om half negen 's avonds kwam de laatste lading uit de maag, de soep van de middagmaaltijd van de dag ervoor. Heel veel geslapen. Bij de medische post van het hotel om hulp gevraagd, maar die verwezen naar de Farmacie. Helaas spreken die alleen Spaans. Daarvoor is mijn Spaans niet goed genoeg. De laatste 20 toiletgangen komt er alleen nog geelgroening water uit. Met ontlasting heeft het niets te maken. Geen idee wat het is, maagsappen, darmsappen? Wie het weet mag het zeggen. Gelukkig heeft mijn reisgenoot nog wel Cusco verkend en een paar mooie foto's voor jullie gemaakt.

Actief sinds 24 Sept. 2016
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 10903

Voorgaande reizen:

24 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

02 Oktober 2016 - 03 November 2016

Rondreis door Peru, Ecuador en de Galapagos

Landen bezocht: