Meer jungle - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu Meer jungle - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu

Meer jungle

Door: José

19 Oktober 2016 | Peru, Puerto Maldonado

We zouden een rondwandeling maken op het eiland zelf. 2 km heen, naar een andere lagoon en dan 3 km via andere weg terug. Vermoeden was al juist. Ze hebben ons niets meer te laten zien. Bij iedere boom moesten er door de groep selfies worden genomen. Alle standjes hebben we wel gezien en wij maar wachten in de zon. Drie uur over vijf kilometer gedaan. Bij terugkomst wilden we van het zwembad gebruik maken, maar er waren geen handdoeken. Dan maar in de hangmat liggen. Wel ingesmeerd met DEET, maar waarschijnlijk heeft er ongedierte in de hangmat gezeten. Helemaal lek geprikt. Om 16 uur mogen we weer mee, maar ze konden niet zeggen waarheen. We hebben voor de eer bedankt. Per keer werd vandaag de ontlasting dikker en vanavond leek het bijna normaal.