"Thuis" - Reisverslag uit Nederland, Nederland van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu "Thuis" - Reisverslag uit Nederland, Nederland van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu

"Thuis"

Door: José

Blijf op de hoogte en volg

03 November 2016 | Nederland, Nederland

Op Schiphol kwamen we 20 minuten eerder aan. De geregelde transfer was er niet en zou op zijn vroegst twee uur later komen. Daar hadden we geen zin in en zijn met de trein gegaan. Om half zeven thuis. Snel naar de dieren gekeken en om circa half tien onder de wol met een kruik. Ik had het zo koud. Pas om 9 uur werd ik vanmorgen wakker door een kraaiende haan. Meteen jetlag overwonnen. Alle dieren verzorgd en was aangezet. Straks maar eens de afwas wegwerken, dieren verschonen en boodschappen doen. Het “normale” leven is weer begonnen, maar voel mij volkomen ontheemd. De post maakte mij niet vrolijk en de omstandigheden evenmin. Zal weer even de tijd nodig hebben om mij daartegen te pantseren en oplossingen te zoeken. Noem het vluchten, maar ik zou het liefste met het eerste vliegtuig teruggaan. Het went vanzelf wel weer.

Actief sinds 24 Sept. 2016
Verslag gelezen: 756
Totaal aantal bezoekers 10860

Voorgaande reizen:

24 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

02 Oktober 2016 - 03 November 2016

Rondreis door Peru, Ecuador en de Galapagos

Landen bezocht: