De heenreis - Reisverslag uit Lima, Peru van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Lima, Peru van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: José

Blijf op de hoogte en volg

02 Oktober 2016 | Peru, Lima

Zoals gebruikelijk weer te laat mijn koffer ingepakt en op de laatste dag nog zaken moeten kopen. Het gevoel dat je van alles vergeten bent, maar het zal wel weer meevallen. Vandaag om half zes opgestaan om alles netjes achter te laten. Filevrij reispartner opgehaald en filevrij naar de luchthaven gereden. Helaas kreeg ik zo laat de tickets dat betere stoelen reserveren niet meer mogelijk was. Alleen handbagage mee, zodat we in ieder geval niet zonder koffers aankomen. Bij de gate werden echter onzr koffers alsnog ingenomen en moesten het ruim in. Er was te weinig plek voor de bagage voor alle 425 passagiers. Slechts met een paar minuten vertraging vertrokken wij. In Peru is het zeven uur vroeger. Om 3.15 uur Nederlandse tijd kwamen wij in het hotel aan. Voor ons doen vroeg gaan slapen, mar inmiddels waren we al klokje rond wakker. Het hielp allemaal niet. Een paar uur later, hier om twee uur 's nachts was ik klaar wakker. Eerst maar uitgezoht wat we in Lima gaan doen. Daarna getracht mijn emailadressen weer actief te krijgen, Zo handig bij outlook dat ze de beveiligingscode zenden naar je andere emailadres die je ook niet kan openen. Ken het probleem en dat wordt vandaag wel opgelost. Het ved is goed, maar lekker gehorig. Onze buurman ledigt regematig zijn maag in het toilet en net ook zijn darmen. Het is alsof hij naast je staat.

  • 03 Oktober 2016 - 12:07

    Anita:

    hey hi
    nou ik lees het alweer lekker chaotisch weggegaan
    en dan ook nog pakken ze je koffers af haha
    ja zo zie je niet alles is te plannen.
    maar gelukkig ben je weer met je koffer herenigd en veilig aangekomen in lima.
    heel veel plezier en ik wacht op de volgende reisverslag melding...
    doei

Actief sinds 24 Sept. 2016
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 10932

Voorgaande reizen:

24 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

02 Oktober 2016 - 03 November 2016

Rondreis door Peru, Ecuador en de Galapagos

Landen bezocht: