Apenbos en lagoon - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu Apenbos en lagoon - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van perugalapagosrondreis - WaarBenJij.nu

Apenbos en lagoon

Door: José

18 Oktober 2016 | Peru, Puerto Maldonado

Een excursie van 1km lopen door de jungle, dan een stuk peddelen, dan weer 1 km wandelen en weer peddelen naar de lagoon. Ten slotte 5 km lopen door de jungle. Niet heel bijzonder, wel wat leuke dieren en planten gespot. Gewoon genoten van de omgeving en de rust. We hebben onder andere apen, schildpadden, verschillende vogels en een tarantula gezien.

In de middag hebben we 7 km gewandeld in het apenbos. Een stuk jungle waar verschillende apensoorten samenleven. Voor het eerst heb ik weer een hele maaltijd opgegeten. Mijn metgezel voelt zich veel beter en houdt alles binnen, maar heeft door misselijkheid en gevoel van blokkade moeite met eten. Van de eigenaar krijgt hij aangepast voedsel.

In de jungle is geen internet en heel beperkt stroom (alleen tussen bepaalde tijden). Zal logboek dus even apart bijhouden.

Actief sinds 24 Sept. 2016